Váš spoľahlivý partner pre moderné kancelárie
Nakupovanie u nás je rýchle a prehľadné. Stačí sa zaregistrovať, vybrať produkty, vložiť ich do košíka a dokončiť objednávku.
Poskytujeme profesionálny servis nábytku, vrátane odvozu na opravu a spätného doručenia. Zabezpečujeme montáž, demontáž a výmenu poškodených dielov priamo u zákazníka alebo v našom servise.
Na všetok kancelársky nábytok sa vzťahuje 24-mesačná záruka odo dňa prevzatia tovaru. Záruka kryje výrobné chyby, konštrukčné nedostatky a poškodenia pri bežnom používaní v kancelárii.
Reklamáciu môžete uplatniť osobne alebo e-mailom na servis@heliostrade.sk s číslom objednávky, popisom závady a fotografiou poškodeného dielu. Odpovieme do 3 pracovných dní.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie (sedáky, poťahy, kolieska, povrchy stolov), mechanické poškodenie nesprávnym používaním, zásahy do konštrukcie mimo nášho servisu alebo poškodenia spôsobené nevhodným prostredím (vlhkosť, teplo, chemikálie).
Po uznanej reklamácii zabezpečíme opravu, výmenu tovaru alebo vrátenie kúpnej ceny. Menšie vady môžu byť riešené poskytnutím primeranej zľavy. Servis zvyčajne trvá do 30 dní od prijatia reklamácie.
Pre návrat na úvodnú stránku kliknite sem.