Reklácie
Vaša spokojnosť je našou prioritou!
Najjednoduchšia cesta k riešeniu vašich problémov
Problém s tovarom?Žiaden strach,postaráme o to za vás!
Reklamačný poriadok
Predávajúci zodpovedá za chybu produktu bezodkladne podľa platného reklamačného poriadku. Celý reklamačný poriadok nájdete na stránke reklamacný poriadok
- Ak na kúpenom tovare nájdeš nejakú chybičku krásy, ktorá narušuje estetický pôžitok, máš právo ho reklamovať.
- Máš právo žiadať o opravu,výmenu kus za kus, vrátenie peňazí
- Reklamáciu môžeš uplatniť počas celého záručného obdobia,členovia Brezinaclubu získavajú zľavy na opravy poškodeného tovaru po uplynutí záručného obdobia
Aké máš práva ako zákazník!
- Reklamáciu môžes poslať na e-mailovú adresu: reklámácie@gmail.com ,alebo nás kontaktovať na bezplatnom telefónnom čísle 0940 123 987
- Následne si tovar prídeme prehliadnuť, či náhodou nie je možná oprava na mieste.Ak nie dohodneme sa na následujúcich krokoch
- Tovar nám taktiež môžeš priniesť osobne na adresu našej predajne, alebo poslať poštou vid.údaje nižšie.
Kde a ako môžeš uplatniť reklamáciu!
Buď oprava chyby u nás,výmena kus za kus, vrátenie peňazí atď..
- Ak si bol predom upozornený na chybu tovaru pri kúpe.
- Ak poskytneš nepravdivé informácie pri vybavovaní reklamácie
- Ak chceš vybavovať reklamáciu po uplynutí záručného obdobia a nepredĺžil si si záručné obdobie, alebo nie si člen Brezinaclubu.
Kedy nemôžeš tovar reklamovať!
Údaje kam posielať reklamáciu a čo musíš priložiť!
Adresa sídla: Partizánska 10 Kalinovo 98501
IČO:20250937 DIČ:2025000937
Potrebné dodať!!!--> doklad o kúpe(faktúru, alebo pokladničný blok), popis chyby,Tvoje meno,adresu,kontakt
Pevne veríme,že takéto záležisto nebudeme musieť riešiť:)